OBLIGĀTI – MAIŅAS APAVI BĒRNIEM AKTĪVĀM SPĒLĒM!!
CEĻOJUMI LAIKĀ
Bērni nokļūs viduslaikos, pirātu laikos, Šerloka Holmsa laikmetā, XX gadsimta 20.gados, un uzzinās unikālus vēstures faktus par bruņiniekiem, izmeklēs noslēpumus un izcīnīs uzvaru pār visiem monstriem! Pēc kvesta – maģiskā diskotēka un spilvenu kaujas!
1. Bruņinieku pils noslēpums. Bērni dosies uz viduslaikiem, uz bruņinieku pils pazemi, kur dzīvo labs spoks – bruņinieka spoks. Rēgs palīdzēs bērniem atšķetināt pils noslēpumu, iziet visus krusta kara izmēģinājumus, atrast briesmoni, kas sargā dārgumus, un sakaut viņu.
Bērniem no 7 līdz 14 gadiem
2. Alķīmiķis un Pūķa ola. Alķīmiķa viduslaiku laboratorija. Senajam alķīmiķim vajadzīga palīdzība. Viņš vēlas atrast pūķa olu, lai iegūtu filozofa akmeni, taču šim nolūkam viņam ir jāiet grūts ceļš un daudzi pārbaudījumi. Viņš nevar iztikt bez palīgiem. Spēles laikā bērni piedalīsies ķīmiskos eksperimentos, atrisinās daudzas intelektuālas mīklas, jābūt gudriem un inženierzinātņu pamatiem. Spēles laikā bērniem kļūs skaidrs, ka, ja jūs parādīsit uzcītību mācībās, tad zināšanas un zinātne var radīt brīnumus. Bērniem no 9 līdz 14 gadiem.
3. Mafijas skola. Lai kļūtu par īstiem itāļu mafiozi, dalībniekiem būs jāiemācās daudz paņēmieni un jāiziet caur daudziem izaicinājumiem. Jāiztur pārbaudes uz drosmi, prātu un izturību.
No 10 līdz 16 gadu vecumam.
4. Templieši pret Asasīniem: nesaskaņu ābols. Viduslaiku austrumi. Visu templiešu un Asasīnu (slepkavu) sapnis ir atrast nesaskaņu ābolu. Galu galā ar tās palīdzību jūs varat kontrolēt pasauli, sākt un beigt karus, nomierināt tautas. Templieši vēlas mieru, slepkavas vēlas asiņainu ražu. Bet mūsu gadījumā bērni var apsteigt viņus un kļūt par pirmajiem šajā aizraujošajā piedzīvojumā. Pa ceļam viņus gaida sarežģītas loģiskās mīklas, interesantas spēles un slepeni uzdevumi. Ja viņiem izdosies, viņi kļūs par slepenā aizbildņu ordeņa locekļiem.
Bērniem no 7 līdz 14 gadu vecumam.
5. Pirāti: Melnās pērles dārgumi. 1698, Tortuga. Jaunā pirātu komanda iegūst daļu no kapteiņa Flinta kartes un uzdevumu atrast pārējo karti. Izturot dažādus pārbaudījumus, bērni var ne tikai justies kā īsti pirāti, bet arī uzzinās daudz interesantu faktu par jūrnieku un piedzīvojumu meklētāju dzīvi.
Bērniem no 7 līdz 14 gadu vecumam
6. Turnīrs: Asasīni /slepkavas pret templiešiem. Viduslaikos, Spānija. Slepkavas un Templieši cīnījās gadu gadsimtiem. Un regulāri ik pēc 100 gadiem viņi organizē turnīrs, kurā viņi piesaista jaunus palīgus. Divas komandas cīnisies viena pret otru, parādot gan spēku, gan drosmi, gan veiklību un atjautību. Komandas vadīs Templiešu un Asasīnu līderi. Kurš uzvarēs šoreiz?
Bērniem 9 līdz 14 g.v.
7. Šerloks Holmss: Šaha Karaļa noslēpums. 1872, Londonas pazemēs un dzīvoklī Baker Street 221b. Jauni detektīvi nāks, lai palīdzētu Šerlokam Holmsam un Dr. Vatsonam atrisināt kādu noslēpumainu noziegumu. Tikai savas novērošanas spējas, deduktīvās spējas un atjautība palīdzēs viņiem atrast krimināllietu. Laikā meklējumos, viņi varēs uzzināt daudzus noslēpumus par to, kriminālistikas un detektīvs kuģi.
Bērniem no 10 līdz 14 g.o.
CEĻOJUMI PASAKĀ
Kvestu pamatā ir pasakas vai izdomāti stāsti, kopā ar pasaku varoņiem
8. Alise Brīnumzemē. Bērni dosies uz burvju trušu alu, kur viņus sagaida tējas ballīte pie Trakā Cepurnieka un palīdzēs Baltam Trusim atrast Češiras kaķi pēc Sarkanās Karalienes pavēles. Viņus gaida pārsteidzošs spēles, uzdevumi un piedzīvojumi. Tikšanās ar Sarkano Karalieni dos viņiem iespēju uzvarēt, lai beigās svētkos izjautrotos maģiskajā diskotekā.
Bērniem no 7 līdz 14 g.v.
9. Burvestības skola, pēc Harija Potera motīviem. Jaunie Burvestības skolas mācekļi-burvji ir iesaistīti pārsteidzošajā piedzīvojumā. Viņiem ir nepieciešams ātri apgūt dažādas maģijas noslēpumus un atrast nozaudētos burvju kristālus, kas aizsargā Burvestības Skolu no ļauno spēku – Demenoru uzbrukuma . Kvesta laikā bērni tiek iepazīstināti ar daudziem burvju paņēmēniem, kviddiču un uzvar briesmīgo Dementoru.
Bērniem no 7 līdz 12 g.o.
10. Baiļu istaba: Monstru medības Spoku mednieku komanda dodas pazemē, lai atrisinātu mīklu par anomāliju, kas radušies šajā vietā. Kādu dīvainu apstākļu dēļ, portāls starp pasaulēm šeit ir vaļā, spoki un monstri apmetās šajā vietā. Atrisināt visas mīklas un noslēgt portālu ir izaicinājums drosmīgajiem spoku medniekiem. Spēle ir veidota ne tikai bērniem, bet arī ģimenes locekļiem. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī ir atvieglota versija priekš bērniem, tačutomēr tā ir baiļu istaba … Pārrunājiet ar savu bērnu, viņa vēlmi doties šādā piedzīvojumā.
Bērniem 9 līdz 14 g.o.
11. Gredzenu pavēlnieks: Morijas pazeme. Vieta, kur reiz dzīvoja rūķi. Bet tad pamodās senais Barlogs un vieta palika tukša. Tagad tur valda tikai orki un daži drosmīgie varoņi spēj doties uz turieni. Mazs drosmīgs hobbits iet uz šo noslēpumaino pazemes pasauli un meklē nozaudēto princeses kaklarotu. Ja viņam izdodas atgriezt rotu, viņš kļūs par Slepenā Uguns ordeņa aizstāvi.
Bērniem no 9 līdz 14 gadiem.
12. Smaragdas pilsētas burvis – Kā lai Kellija un Toto nokļūst mājās no Burvju Zemes, kur viņus aiznesa burvju viesuļvētra? Bērnus sagaida daudzi piedzīvojumi kopā ar Malkcirti, Gļēvo lauvu un Baismoni, kuriem jāpalīdz atrasts vajadzīgās īpašības – Sirdi, Gudrību un Drosmi, un palīdzēs Kellijai atgriezties mājās.
Bērniem no 7 līdz 12 gadiem.
13. Vampīru Mednieku Skola. Bērni nokļūs fantastiskajā Superparādību pasaulē un iemācīsies uzvarēt monstrus un Vampīrus. Lai to izdarītu, bērniem būs nepieciešams uzzināt daudz interesanta, tostarp alķīmijā, maģijā un pārdabiskajās zinībās. Baiļu istaba.
Bērniem no 10 līdz 14 g.
14. Wednesday: Detektīvs slepkavības izmeklējums kopā ar Wensdeju, vampīriem un vilkačiem.
Berniem no 10 līdz 15 gadiem
15. Minioni – bērniem no 3 līdz 5 gadiem. Divi smieklīgi minioni kopā ar bērniem spēlēs daudzas jautras minionu spēles un super pavadīs dzimšanas dienu. Bērni iemācīsies dziedāt minionu dziesmu un atradīs pazudušo Kailu (Gru suni).